domingo, 1 de noviembre de 2009

Inauguració del meu bloc en català

Hola a tots! Volia fer, abans de publicar una entrada de veritat, una mini entrada per donar-vos la benvinguda.

Com sabeu em dic Atenea, tinc 17 anys, sóc cantant i pianista i el meu gran hobbie és el maquillatge (del qual també tinc un bloc: http://ateneamakeup.blogspot.com/)

Per què el títol d'aquest bloc en català? Perquè com la majoria de vosaltres sabreu, la meva llengua materna és el castellà, i tots els espais web que tinc són en castellà.
L'assignatura "Llengua i TIC" de l'IOC ens ha fet a tots obrir un bloc en català, i he aprofitat l'ocasió per poder practicar la llengua, que al cap i a la fi, també és la meva llengua!

Espero de veritat que us agradi el bloc.

Amb carinyo,

Atenea Carter




Foto: Jo, en una sessió del fotògraf Salva Musté :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario